کانون قرآن و عترت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

تاسیس ۱۳۹۲

صدور مجوز نشریه دانشجویی آرامین

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲ ب.ظ

در جلسه یکشنبه  ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی تهران با صدور مجوز نشریه دانشجویی آرامین به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران موافقت شد.

در پی درخواست کانون قرآن و عترت (ع) پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با صدور حکمی از طرف دکتر محمدعلی زارع چاهوکی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، نشریه دانشجویی آرامین با موضوعیت اجتماعی و فرهنگی به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و به مدیر مسئولی فاطمه کرمی نصر، عضو شورای مرکزی کانون و سردبیری انسیه علی یاری اعتبار گرفت.

نام این نشریه به معنای "میانجی گر" است و از اهداف این نشریه این است که میان انسان و دین میانجی گری کند و مفاهیم اجتماعی و مشکلات کنونی اجتماعی را بیان و به ارائه راه حل های پیشنهادی بپردازد.

این نشریه به صورت دو هفته نامه در سطح پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران منتشر می شود و نسخه الکترونیک آن به صورت جداگانه در کانال های تلگرام و وبسایت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه قرار خواهد گرفت.

نشربه آرامین دومین نشریه به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی