کانون قرآن و عترت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

تاسیس ۱۳۹۲

دکتر حسین خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان کل کشور به عنوان رییس بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از علیرضا صبا، ریحانه شریعتی و محیا حاجی احمدی دبیر و اعضای شورای مرکزی کانون قرآن و عترت (علیهم السلام) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران تقدیر به عمل آورد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (رحمت الله علیه) برگزار شد. دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور در این نمایشگاه صاحب غرفه بود.

وظایف اجرایی غرفه دانشگاه در این نمایشگاه را کانون‌های دانشجویی قرآن و عترت (علیهم السلام) پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده الهیات و معارف اسلامی، بر عهده داشتند.

میزبان بخش دانشگاهی این دوره از نمایشگاه، دانشگاه فرهنگیان بوده است. دکتر حسین خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان کل کشور به عنوان رییس این بخش از اعضای فعال اجرایی غرفه تقدیر به عمل آورد.

در متن این تقدیر آمده است "خدای متعال را سپاسگزاریم که توفیق خدمتگزاری به ساحت قرآن کریم را نصیب ما و شما نمود تا در اجرای بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار "قرآن، معنای زندگی" که اقدامی ارزشمند در امر توسعه فرهنگ قرآنی بود، خدمات قابل توجهی به خیل مشتاقان کلام وحی و ارادتمندان خاندان عترت و طهارت ارائه نماییم."

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی