کانون قرآن و عترت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

تاسیس ۱۳۹۲

انتخابات کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه تهران روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شد. کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران نیز در این انتخابات شرکت داشتند.

طبق اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در این دوره از انتخابات کانون قرآن و عترت (ع)، علیرضا صبا با ۱۶ رای به عنوان رای نخست، ریحانه شریعتی با ۱۲ رای، انسیه علی‌یاری با ۱۱ رای، فاطمه کرمی نصر با ۱۰ رای و محیا حاجی احمدی با ۹ رای دیگر اعضای شورای مرکزی کانون قرآن و عترت (ع) تا پایان اردیبهشت ۹۹ معرفی شدند.

در نخستین جلسه شورای مرکزی کانون قرآن و عترت (ع)، علیرضا صبا به بیان گزارشی از فعالیت کانون از آبان ۹۷ تا اردیبهشت ۹۸ پرداخت. سپس جلسه با تقدیر و تشکر اعضای جدید از اعضای شورای مرکزی گذشته کانون ادامه یافت و در نهایت علیرضا صبا به عنوان دبیر کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران به علی کشاورزی، مدیر امورفرهنگی و فوق برنامه پردیس معرفی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی