کانون قرآن و عترت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

تاسیس ۱۳۹۲

صدور مجوز نشریه برگ سبز

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۲۸ ب.ظ

در راستای انتشار اخبار مرتبط با فعالیت های مذهبی و آیینی و تحلیل و بررسی این بخش مهم از اخبار و فعالیت ها در سطح دانشگاه تهران ، کانون قرآن و عترت دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران اقدام به انتشار نشریه "برگ سبز" کرده است.

در جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران که شنبه  ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ برگزار شد، مجوز انتشار نشریه برگ سبز به صورت الکترونیکی و چاپی صادر شد.

صاحب امتیاز این نشریه، کانون قرآن و عترت دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیر مسئول آن علیرضا صبا و سر دبیر آن محمد احمدی ، دانشجوی رشته ی مهندسی مکانیک بیوسیستم پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است که هر دو با حکم دکتر محمدعلی زارع چاهوکی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به این سمت برگزیده شدهاند.

هدف اصلی این نشریه اطلاع رسانی و تحلیل اخبار مربوط به امور مذهبی و آیینی دانشگاه تهران است.

این نشریه به صورت فصل نامه منتشر میشود. بناست تا با درخواست صاحب امتیاز نشریه این نشریه به صورت الکترونیکی از درگاه اختصاصی آن انتشار یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی